#WeAreHybrid
Friday, August 05, 2016
Jak už jsem psala na instagramu, je to
přesně 11 let, co jsem si udělala řidičák. Namátkou jsem
počítala, kolik modelů aut jsem řídila a dostala jsem se na
číslo +-30. Řízení a jízda autem mě baví, hlavně s hudbou,
čerstvým vzduchem z otevřeného okna a ideálně večer ve městě,
když jsou silnice poloprázdné. Auto je součástí mého života a
vzhledem k tomu, že jsou často dny, kdy musím stihnout zajet přes
polední pauzu na schůzku, po práci na další, mít s sebou foťák a notebok a pak před cestou
domů ještě nakoupit, jsem víc než ráda, že jsem mobilní.
Když
jsem dostala možnost vyzkoušet si Toyotu Yaris Hybrid, kývla jsem
hlavně ze zvědavosti, jaké to s hybridem bude. S ním jsem totiž
zatím zkušenost neměla.
Pár týdnů jsem si to tedy drandila
s tímhle fešákem a než ho odevzdám, pokusím se shrnout jaké to
bylo a vůbec, přiblížit vám můj dojem z hybridní jízdy.
Spousta lidí si myslí, že hybridní auto jezdí na
elektřinu a tím pádem se musí nechávat dobít. Hybrid ale
znamená, že umí jezdit i částečně na elektřinu, ale k
dobíjení není potřeba elektrická síť, energie se dobíjí při
uvolnění pedálu plynu, brždění nebo zařazení režimu B na
převodovce.
A přesto, že jsme zvyklí, že auta nejvíc žerou
ve městě, tady to platí naopak. Oproti tomu na dálnici se dostává
do vyšších otáček, je hlučnější a vezme si tedy i víc
paliva. Do města je proto ideální a spotřeba se dostává i pod 3
litry na 100 km. A to je pak sakra znát, jak dlouho vám vydrží
nádrž.

To, jak proudí energie, jak jedete ekologicky, úsporně nebo naopak, kdy si hybridní Yaris řekne o víc paliva, můžete kontrolovat na palubním počítači. Displej je dotykový, je v češtině a nabízí všechny možné funkce jednak k autu samotnému, jízdě, také má zadní parkovací kameru a pak takové ty klasiky, jako je propojení s telefonem a třeba různé možnosti pouštění hudby.
Elite Bloggers Content Marketing
5 COMMENTS ♥
Super článok a skvelý look! :)
ReplyDeleteIzabell zo SYDNEY SLEEK
Hezky clanek!
ReplyDeleteEjvi když už na FB mluvíš o tom OK magazínu.. Už víš kam budou tvé kroky směřovat v kariéře dále? Slyšela jsem ze zákulisí, že dny magazínu se blíží ke konci a jeho provoz bude ukončen?
ReplyDeleteNo vidíš, o tom já nevim :). Nicméně já nejsem součástí redakce, pracuji v marketingu a zdaleka ne jen na OK! Magazine :). Tam je tolik projektů, že mé kroky budou dál kráčet Czech News Center :).
DeletePáni, to vypadá dobře, tohle autíčko :) Taková jízda Fabií HTP 1,2, to je taky něco. Ale opačně. Když se dostane do otáček, tak dokonce jede i 130! Ale není slyšet vlastního slova, rádio - nic. A když se ještě během jízdy po dálnici na něco ptají děti, tak kromě sluchu ztrácím i hlas. Tam se řadí dobře, když to burácí, řadíš :D (To byla jen odbočka - musela jsem zareagovat na to tichoučko, že se pomalu nedá rozeznat, jestli je hybridek nastartovaný :)
ReplyDelete